Trener osobisty i dieta czyli najlepsze połączenie

Otyłość stała się chorobom cywilizacyjną. Coraz więcej osób cierpi na choroby z nią związane, takie jak choroby wieńcowe, choroby serca, miażdżyca, nadciśnienie, osłabione stawy, kłopoty z układem pokarmowym.

Trener osobisty nas motywuje

trener osobistyŻeby się uporać z tymi problemami i nie wystarczy tylko brać leki, przepisane przez lekarza. To tylko pomaga zwalczyć skutek, a nie przyczynę. Trzeba walczyć u podstaw, czyli zrzucać zbędne kilogramy. Jak to zrobić? Najlepszym połączeniem jest trening personalny i zdrowa dieta. Zacznijmy od ćwiczeń. Możemy ćwiczyć w domu, czy a parku, na przykład biegać czy jeździć na rowerze, ale tylko całościowy trening, który zaoferuje nam trener personalny, przyniesie szybkie i trwałe efekty. Taki trener doskonale wie, czego nam potrzeba i z łatwością dopasuje ćwiczenia do naszych upodobań, możliwości i kondycji. Trener osobisty jest również od tego, żeby nas motywować do działania, żebyśmy się nie poddawali. Ćwiczenia są potrzebne, wzmacniają mięśnie i polepszają kondycję, jednak bez diety się nie obędzie. Osoby cierpiące na otyłość powinny jeść dużo warzyw i owoców, chudego mięsa, ryb i orzechów, pić dużo mineralnej wody i świeżo wyciskanych soków owocowych. Dostarczą one wszystkich niezbędnych składników pokarmowych, a dzięki nim schudniemy.

Unikajmy słodyczy, tłustych potraw, gazowanych napojów i słodzonych soków. Wtedy na pewno osiągniemy spodziewany sukces, a rezultaty będą widoczne gołym okiem w dużo krótszym czasie, niż w przypadku wybrania samych ćwiczeń lub samej diety.